fredag 25. oktober 2013

Nordkappkoften

Hei alle sammen. Ja da er jeg ferdig med å strikke Nordkappkoften. En lykkelig datter har allerede tatt den i bruk. Jeg syns det var spesielt morsomt å strikke denne for fargene er så fantastisk fine og høstmenneske som jeg er så skjønner dere det når dere ser bildene.
Liker halsen spesielt godt. Koften er strikket i Sandnes garn. Får du lyst til å strikke den? Jeg tror nemlig jeg kommer til å strikke den til meg selv en gang for det var virkelig artig å holde på med denne koften. Ellers er jeg sykemeldt for en ukes tid og det blir godt å bare slappe av og bare være nødt til å ta det med ro. Her hos oss ved kysten merker vi høsten godt, fra den ene dagen med frost, neste dag 17 varmegrader og nå i dag hvor det blåser og regner. Ønsker nye følgere velkommen, jeg blir så glad når noen viser at de liker bloggen min for det er så mange flotte damer med spennende blogger å velge i. God helg til dere alle. Klem fra meg.

6 kommentarer:

  1. Så nydelig. I like I like. Blir nesten misunnelig på dere som greier å lage så fine ting. Likte godt at det var perlestrikk på knappestolpen. FFlinke du.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Kjempefin kofte i nydelige farger! Lett å skjønne at denne faller i smak.

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. For ei flott kofte.
    Du er jo en kløpper med både strikkepinner og heklenål.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.

    :) Inger

    SvarSlett
  4. Så fin kofte! Likte veldig godt mønster og farger, og så er den så fint strikket og montert :-) Kjekt at du legger ut så detaljerte og gode bilder :-)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg